Gigantisch logo x Cookies op horrengigant.nl

Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven van onze websites, maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Wij maken gebruik van functionele, analytische en marketing cookies. Zo zorgen we ervoor dat we persoonlijke content kunnen laten zien. Als je geen toestemming geeft voor deze cookies, dan kan dit een negatief effect hebben op de functies van de website. Door te klikken op weigeren worden alleen functionele cookies geplaatst. Als je wilt dat onze website goed werkt, dan kunt u de cookies accepteren. Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Accepteer

Klantenservice

Welkom op onze klantenservice pagina. Heb je een vraag over het bestellen van jouw hor? Hoe je zelf jouw horren kunt inmeten of over een bestaande bestelling? Al deze informatie vind je hier.

Het is ook mogelijk dat jouw antwoord te vinden is in onze kennisbank of bij de de veel gestelde vragen

We helpen je graag!

In plaats van te mailen werken wij met een contactformulier. Hiermee kunnen wij veel sneller dan e-mail antwoord geven op alle vragen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 12:00 en van 14:00 - 17:00 uur. Mailen kan altijd.

  • 085 - 210 23 00

Openingstijden feestdagen klantenservice

Onze klantenservice is op alle officiële feestdagen gesloten.  

Meten jullie ook in?

Wij hebben geen inmeet- en montageservice. Daarom hebben wij diverse handige instructiefilmpjes gemaakt waarin we precies uitleggen hoe je de horren kunt inmeten. We hebben ook filmpjes over hoe je de horren kunt monteren. Klik hier voor de instructievideo's.

Bestelinformatie

Hoe plaats ik een bestelling?
Levertijd
Betaling
Bezorging
Omruilservice
Retourneren

Vragen / Offertes

Heb je een vraag over de mogelijkheden, stel deze gerust via ons contactformulier. Als je ook nog foto's kunt meesturen, dan helpt ons dat om een goed idee te krijgen van jouw situatie. 

Garantie en herroepingsrecht

Klik hier voor informatie over onze garantie en het herroepingsrecht. 

Klachten melden

Wij doen onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te laten verlopen. Het kan voorkomen dat er weleens iets misgaat. Wij zullen er alles aan doen om het zo goed mogelijk op te lossen. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken per e-mail. Stuur deze mail naar info@horrengigant.nl. Vermeld het ordernummer, omschrijf de klacht nauwkeurig en voeg beeldmateriaal. Volgens, in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, ontvang je van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen.

Kom je er met ons niet uit? Je kunt dan altijd jouw klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vindt je op https://www.degeschillencommissie.nl. 

Reviews

Wij verzamelen reviews via het platform van Kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt Kiyoh om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Lees meer informatie over het reviewbeleid van Klantenvertellen.

Showrooms

HOOFDDORP

J.C. Beetslaan 41
2131AH HOOFDDORP

 

BREDA

Laagsteen 2
4815PH BREDA


PURMEREND

Nijverheidsweg 10
1442 LD Purmerend