Wij staan je graag te woord en onze medewerkers kunnen je door hun jarenlange ervaring uitgebreid informeren.
Of kijk of het antwoord op je vraag te vinden is bij:
Veel gestelde vragen
Geen inmeet- of montageservice
Wij bieden geen inmeet- en montageservice aan. Daarom hebben wij diverse handige video's klaarstaan die je precies uitleggen hoe je zelf kunt inmeten en hoe je de horren kunt monteren.
Productvideo's
Bekijk hier onze handige instructievideo's zodat je precies ziet hoe je kunt inmeten of de hor kunt monteren. Klik hier voor de uitleg.
Telefonische bereikbaarheid klantenservice
Onze klantenservice is tijdens kantoortijden bereikbaar per e-mail en telefonisch via 085 - 210 235 2 of via e-mail: info@horrengigant.nl.
- Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
- Zaterdag en zondag is onze klantenservice gesloten.
Door de coronacrisis is het erg druk. Het kan daarom voorkomen dat de reactie van onze klantenservice of de bezorging van onze horren iets langer op zich laat wachten. Onze excuses voor dit ongemak.
U kunt ook per email contact met ons opnemen: info@horrengigant.nl
Bestelinformatie
-
Hoe plaats ik een bestelling?
-
Levertijd
-
Betaling
-
Bezorging
-
Omruilservice
Showrooms
Wij hebben 3 showrooms. In
Purmerend, hebben we 350m² showroom. In
Hoofddorp hebben we de beschikking over 450m² showroom. En ons nieuwe vestiging in
Breda.
-
Adressen en openingstijden showrooms
Vragen / Offertes
Onze medewerkers reageren altijd zo snel mogelijk op uw vragen die u per e-mail stelt. Wanneer het u niet lukt om via de website een hor samen te stellen, belt u ons dan gerust op.
Prijzen
Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.
Garantie en herroepingsrecht
Klikt u
hier voor informatie over onze garantie en het herroepingrecht.
Klachten
Wij doen onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Maar natuurlijk kan er wel eens iets misgaan. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk oplossen. Klikt u hier om te lezen hoe u een klacht kunt indienen.