Gigantisch logo x

Cookies op horrengigant.nl

Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven van onze websites, maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Wij maken gebruik van functionele, analytische en marketing cookies. Zo zorgen we ervoor dat we persoonlijke content kunnen laten zien. Als je geen toestemming geeft voor deze cookies, dan kan dit een negatief effect hebben op de functies van de website. Door te klikken op weigeren worden alleen functionele cookies geplaatst. Als je wilt dat onze website goed werkt, dan kunt u de cookies accepteren. Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Accepteer

Veel gestelde vragen

Vraag: Kan ik een plissé hor ook half open zetten?
Antw: Ja dat kan, alle plissé horren kunt u op elke gewenste stand neerzetten. De vliegen komen echter wel gewoon binnen op deze manier!

Vraag: Ik heb een uitzetijzer, kan ik nog steeds horren plaatsen?
Antw: Met een normaal uitzetijzer kunt u geen horren plaatsen. U heeft een tele uitzetijzer nodig.

Vraag: Kan ik ook op de millimeter nauwkeurig bestellen?
Antw: Ja dat kan. Bijvoorbeeld 56,3 cm = 563 mm.

Vraag: Moet ik voor transport betalen?
Antw: Nee, wij nemen de kosten van transport voor eigen rekening.

Vraag: Bieden jullie ook een inmeetservice aan?
Antw: Als u niet uit onze handige inmeetfilmpjes komt, kunt u ons altijd bellen of mailen.

Vraag: Zit er garantie op de producten van Horrengigant.nl?
Antw: Wij geven 2 jaar garantie.

Vraag: Verkopen jullie ook het merk Hamstra en doen jullie hier reparaties voor?
Antw: Horrengigant.nl verkoopt geen Hamstra. Wij verkopen dus ook geen losse onderdelen van Hamstra en doen hier geen reparaties voor.